ابزار و لوازم

انواع لوله سپاهان

انواع لوله سپاهان

انواع لوله سپاهان

از جمله مهمترین تجهیزاتی که در سیستم لوله کشی و در صنایع زیادی به کار برده می شود، لوله ها می باشند. که توسط برندهای زیادی طراحی و تولید می شوند. از دسته برند های شناخته شده در تولید انواع لوله ها، می توان به برند سپاهان اشاره کرد. که همیشه بهترین انواع لوله را در کیفیت درجه یک عرضه می کند. براین اساس، بهتر است با انواع لوله سپاهان آشنا شوید.

درباره گروه صنعتی سپاهان

از جمله مهمترین برندهایی که در تولید به روزترین و با کیفیت ترین انواع لوله های پرکاربرد صنایع فعالیت می کند، می توان به گروه صنعتی سپاهان اشاره کرد. این برند تولید کننده انواع لوله های فولادی در سایزها و صخامت های مختلف است و طیف گسترده ای از آن ها را روانه بازار می کند. سپاهان در سال 1352 فعالیت چشم گیری را آغاز کرد و دارای بیش از 20 سال تجربه درخشان می باشد. این برند با تولید لوله و پروفیل تاسیس شد و توانست به یک شرکت معتبر خصوصی با بهره گیری از ثبات مدیریتی و کادر متعهد و متخصص تبدیل شود که بهترین تکنیک ها را در تولیدات خود به کار می برد.

دفتر مرکزی این شرکت در تهران قرار دارد و تضمین کننده خدمات موثر و مناسب برای مشتریان و نمایندگی های فروش در سراسر ایران می باشد. این برند با صادر کردن انواع محصولات متنوع و به روز، طبق استانداردهای جهانی و قیمت های رقابیتی توانسته در کشورهای اروپا و آفر یقا و منطقه خاورمیانه اعتبار و جایگاه ویژه ای را به دست آورد و گام بلند و تاثیرگذاری را در جهت صادرات غیر نفتی بردارد. سپاهان همچنان در تلاش است تا بتواند با طراحی و تولید با کیفیت ترین و به روزترین انواع محصولات از جمله لوله ها، نیاز همه صنایع را به این محصول در کل ایران برطرف کند.

انواع لوله های صنعتی سپاهان

انواع لوله های سپاهان

این مجموعه در تولید انواع لوله های با کیفیت درجه یک و کاربردی، به نوعی ایفای نقش کرده است و تاثیر خود را به اثبات رسانده است. بهتر است با انواع محصولات و انواع لوله سپاهان آشنا شوید تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید. لوله های ساخته شده توسط سپاهان به صورت زیر می باشند:

لوله CDW

این نوع از لوله ها مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده است و در تولید آن ها از ورق های API 5L GRB به کاربرده شده است که از معتبرترین سازندگان ورق می باشد. این محصول با فشار 120 بار تست شده و در مقابل اموام ماورای صورت و جریان گردایی مقاومت بالایی دارد. لوله سی دی دابلیو دارای خواص متالوگرافی یکنواخت در تمامی نقاط لوله می باشد که باعث افزایش خواص مکانیکی آن می شود. این لوله از قابلیت تخت شدن تا 100 قطر برخوردار است و می تواند به عنوان یک جایگزین عالی برای لوله های بدون درز به حساب آید. از آن به راحتی می توان در صنایع گاز، پتروشیمی، سیستم های هیدرولیک، سیستم اطفاء حریق و .. استفاده کرد.

لوله های دقیق، فوق دقیق و بویلر

این دسته از لوله ها برای صنایع اتومبیل، بویلر، سیلندر و کمک فنر و … تولید شده اند. در آن ها از تجهیزات پیشرفته اروپایی به صورت درز مخفی استفاده شده و از دسته لوله های پایه محسوب می شود.

لوله های توکار (مانیس گاز)

این دسته از لوله ها در سپاهان تحت استانداردهای بین المللی API 5L تولید شده است و برای مصارف خانگی به کار برده می شود. این لوله یک جایگزین برای لوله های بدون درز است و در لوله کشی های توکار ساختمانی استفاده می شود.

لوله های صنعت نفت و گاز

گروه صنعتی سپاهان در تلاش است تا بهترین انواع لوله های نفت و گاز را برای بهتر شدن خطوط شبکه های نفت و گاز تحت استاندارد API در قطرهای مختلف طراحی و تولید کند. از این لوله ها به راحتی می توان در صنایع نیروگاهی، پالایشگاهی و پتروشیمی استفاده کرد.

انواع لوله های صنعت نفت و گاز سپاهان

لوله فولادی

لوله های فولادی از دیگر انواع لوله سپاهان به حساب می آیند که در سایز و ضخامت های مختلف در یک طیف گسترده تولید شده اند. این لوله ها در صنایع لوازم خانگی، اتومبیل، موتور سیکلت، دوچرخه و …. به صورت های مختلف به کار برده می شود. بهتر است بدانید بسیاری از سازه های فضایی در محل های پر رفت و آمد به وسیله این لوله ها برپا می شوند.

لوله گاز روکار

این دسته از لوله ها برای مصارف خانگی و تجاری توسط این برند تولید شده اند که دارای استاندارد ISIR 3360 می باشند. این دسته از لوله ها می توانند به صورت روکار در ساختمان های مسکونی، سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، صنایع پتروشیمی و .. به راحتی نصب و راه اندازی شوند. از این لوله ها می توان در سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز استفاده کرد.

لوله گالوانیزه

از دیگر انواع لوله سپاهان می توان به لوله های گالوانیزه اشاره کرد که برای محکم و مقاوم شدن در استخر روی و آهن غوطه ور می شوند و به این صورت تولید می گردند. این لوله ها به روش های گالوانیزه سرد و گرم تولید می شوند که این کار باعث افزایش مقاومت و طول عمر این لوله ها می شود. لوله گالوانیزه به هیچ عنوان دچار آسیب، زنگ زدگی، خوردگی، ساییدگی و نشتی نمی شود. این لوله ها در انواع لوله گالوانیزه سبک، لوله گالوانیزه متوسط تولید شده اند که هر یک دارای سایزبندی های مخصوص به خود می باشند. این لوله همچنین به صورت ساده و رزوه شده موجود می باشد.

کلام آخر

گروه صنعتی سپاهان یک شرکت تولید کننده مشهور است. که با تولید انواع لوله، پروفیل، قوطی های فولادی و … در بالاترین کیفیت، توانسته به جایگاه ویژه ای در بازار صنایع دست پیدا کند. این برند همیشه در تولیدات خود خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات را نیز عرضه می کند که باعث می شود مشتریان بتوانند با خیال آسوده به نمایندگی سپاهان مراجعه کنند. در واقع تضمین کیفیت و کارایی از جمله مهمترین خدماتی است که سپاهان در اختیار مشتریان قرار می دهد. پس با تهیه لوله های سپاهان می توانید یک تصمیم گیری ایده آل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =