اتصالات آنلاین » شیر آلات » شیر آلات چدنی

در حال نمایش 18 نتیجه

نمایش همه

شیر آلات چدنی

شیر آلات چدنی جزو پر کاربردترین انواع شیرآلات در زمینه ی صنعت تاسیسات و ساختمان ها محسوب می شوند. به طور کلی شير آلات پر کاربرد در صنعت ساختمان و تاسیسات، شير های چدنی و برنجی می باشند. که شير های چدنی از کاربرد به مراتب بیشتری برخوردار هستند و از آن ها می توان برای تنظیم و کنترل جریان سیال مایع و گاز استفاده کرد. در نتیجه در لوله کشی آب و لوله کشی گاز کاربرد بسیار زیادی دارند. پس می توانیم بگوییم که شیرآلات چدنی جزو شیرآلات بسیار مهم و تاثیر گذار در صنعت به حساب می آیند.

مزایای شیرآلات چدنی

از جمله مهمترین مزایای شیرآلات ساخته شده از چدن می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • این دسته از شیرآلات در برابر اسید و خوردگی مقاومت بالایی دارند.
  • این شیرآلات دارای کمترین حد میزان سر و صدا می باشند.
  • شیرآلات تولید شده از متریال چدن، در برابر ضربه و اکسید شدن مقاومت بالایی دارند.
  • این محصول به گونه ای ساخته شده است که در برابر پوسیدگی و مواد خورنده مستحکم است.
  • این شیرها در برابر شرایط سخت مکانیکی مقاوم است و در تاسیسات زیادی به کار برده می شود.
  • این دسته از شیرها قیمت مقرون به صرفه تری دارند و نصب و بهره‌برداری از آن ها راحت و ساده است.

انواع شیرالات چدنی

در زمان خرید شیرآلات چدنی می توانید انواع این محصول را تهیه و خریداری کنید. انواع این شیرآلات به صورت زیر هستند:

  • شیر پروانه چدنی
  • شیر دروازه ای
  • شیر یک طرفه
  • شیر فشار شکن

هر یک از انواع شیرآلات ذکر شده نقش مهمی را در صنایع مختلف بازی می کنند. به صورتی که شیرهای دروازه ای و پروانه ای برای قطع و وصل کردن جریان در خطوط انتقال سیال به کار برده می شوند و کاربرد اصلی آن ها در مسیر لوله کشی می باشد. شیرهای یکطرفه نیز همانطور که از نام آن پیداست، از برگشت سیال در خطوط لوله جلوگیری می کنند و تنها اجازه عبور سیال از یک جهت را فراهم می کنند. شیر فشار شکن از دسته شیرآلاتی قرار دارد که برای محافظت و کنترل کردن بیشینه فشار در خطوط لوله کشی و تجهیزات و وسایل موجود در مسیر لوله کشی، مخازن و بویلرها و … به کار برده می شود. به این صورت می تواند فارهای کارکردی بالا را تضمین کند.

راهنمای خرید شیرآلات چدنی

زمانی که برای خرید این دسته از شیرآلات به برندهای مطرح و معتبر مراجعه می کنید، بهتر است بدانید که این شیرآلات برای آنکه قرار است مدت زمان زیادی به کار برده شوند، باید در کیفیت درجه یک تهیه و خریداری شوند تا نیاز به تعویض نداشته باشند و از طول عمر بالایی بهره‌مند شوند. خرید انواع شیرآلات چدنی نیازمند این است که ابتدا نوع کارایی آن ها را مشخص کنید. خرید این دسته از شیرآلات، نیازمند مراجعه به یک کارشناس خرید می باشد. به این صورت می توانید یک خرید آگاهانه داشته باشید.

خرید شیرآلات چدنی

برای خرید این شیرآلات و آگاهی از نحوه کار شیرآلات چدنی سایت اتصالات آنلاین در خدمت شما می باشد. و انواع شیرآلات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عرضه می کند. در نتیجه می توانید خرید خود را در این زمینه از طریق این سایت معتبر به انجام برسانید.